Miramagia Answers

Laat ons beginnen met jouw vraag

Zoek door vragen te beantwoorden

Om een antwoord te vinden kies je een hoofd categorie, daarna een sub categorie tot het antwoord verschijnt. Als je het gedefinieerde antwoord niet vind, krijg je aan het einde de kans om contact op te nemen met ons.

Ik heb een vraag over...

Even wat meer details:

Zoek via de sitemap

Zoek je liever via een normale sitemap zoals je die kent van een Wiki pagina of een FAQ? Geen probleem, je kunt gewoon gebruik maken van de Answers sitemap-navigatie om het antwoord te vinden.

Waarom is mijn betaling geweigerd?

Wanneer je graag Robijnen wilt kopen met een automatische incasso of pinpas en de betaling is geweigerd, dan kan dit gebeuren door een aantal redenen.

  1. Als je al een automatische incasso hebt geplaatst, dan wordt dit onthouden in het systeem, een tweede automatische incasso zal dus altijd geweigerd worden. Helaas kunnen we dit niet ongedaan maken. Daarom vragen we je om gebruik te maken van andere betaalmethodes die we hanteren.
  2. Je hebt drie kansen om de correcte gegevens in te voeren.
  3. Een betaling kan eenmaal per 24 uur gedaan worden wanneer je gebruik maakt van een credit kaart of een automatische incasso.
  4. Ons systeem accepteert sommige gegevens niet.

Neem contact op met Support

Mocht je nog meer hulp nodig hebben met dit probleem, stuur dan een bericht naar ons Support team door het onderstaand formulier in te vullen. Support zal je zo snel mogelijk helpen.












Normaal gesproken zal Support je binnen 24 uur na het ontvangen van je E-mail antwoorden. Om er zeker van te zijn dat Support snel kan handelen vragen wij je om een probleem maar één keer toe te sturen. Dank je wel!


Was de vertaling goed en begrijpbaar?

Ja   Neutraal   Nee

Was je vraag naar verwachting beantwoord?

Ja   Neutraal   Nee

Was het antwoord makkelijk te begrijpen?

Ja   Neutraal   Nee